torsdag 31 oktober 2013

Galway

Både igår och idag har vi spenderat tid i galway. Vi hyrde en bil dock körde tvärs över Irland för att få se denna underbara lilla stad. Mysiga caféer och shoppingområden, här köptes det ett bar ursnygga och sköna skor. Idag tog vi bilen till ett outlet med bara märkesaffärer. Det blev en tröja från Ralf Lauren och två från Jack wills samt en tygväska där ifrån. Är riktigt böjd med dagens köp. För en gångs skull handlade P-O för mer än vad jag gjorde ;)
Har nu sorterat upp allt jag köpt och det täcker den halva av väska som var tom på vägen hit. Imorgon blir det en sista shopping då jag har runt 40 euro kvar själv. Annars är det sista dagen här på Irland imorgon. Jag vill inte hem då prov i samhälle kommer nästa vecka, men ska ändå bli kul då jag ska på fest på lördag kväll samt få träffa alla sina klasskompisar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar