fredag 1 november 2013

Last day here in Dublin

Just nu är väskan fylld till toppen och har ändå min nessesär kvar...Idag var ju den sista dagen här i Dublin för imorgon tar jag flyget hem. Som sista shoppingvagnen fick jag köpt upp mina egna pengar. Det blev ett till lips skrub från lush, två babylips, en bronser och en julklapp till Amy och en till Clara. 
Imorgon blir det upp tidigt (runt halv 7...) för att senare ta flyget hem till lilla Sverige. Samtidigt som det känns att vi varit hör i en evighet då vi hunnit med så mycket så känns det ändå som att vi precis blev avlämnade av mamma vid Kastrup för flygturer hit. Jag känner mig ändå nöjd över allt vi gjort här och om vi hade varit här flera dagar hade man nog inte haft så mycket att göra. 

När jag kommer hem imorgon ska jag i första hand packa upp och göra mig i ordning för kvällens fest hos en kompis till mig. Jag får se när jag gör denna haul där jag visar vad jag köpt, beroende på hur mycket tid jag har kvar imorgon så kaske den filmas imorgon. Hade nog variabelt då jag sen kanske inte riktigt håller koll på allt jag köpte... :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar