söndag 20 oktober 2013

Inspark plus empiroa



Igår var jag och några kompisar på inspark på slakthuset. Innan dess hade jag en förfest för mina klasskompisar som vi sen alla drog dit tillsammans med buss. 50 minuter stod vi i kö på vägen in och precis när vi kommit längst fram så fick vi vänta då klädeskön var full... Väl inne så var det awesome. Kanske inte riktigt så många var där som jag trott men tillräckligt. Under de 3 timmarna man var där var det ett antal killar som gärna ville dansa, men först och främst var de alla fulla och alla var inte heller så snygga :) Jag träffade på en del som man inte sätt på ett tag, men man kunde inte riktigt föra en konvensation då man inte hörde vad man sa till varandra. Vid kl 2 så åkte jag och Louise hem dock så när jag skulle få ut min jacka hade min lapp smulats i sönder, så jag fick beskriva utseende och vad jag hade i fickorna mm för att sen få den och fylla i en massa papper...

Idag så har jag varit på Emporia med Bettina. Lite köp blev det! En Hollister tröja, en överstrykingspenna, en färgpenna och en blyertspenna som jag velat ha länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar