torsdag 24 oktober 2013

33 timmar och 13 minuter kvar

Om precisa 33 timmar och 13 minuter så är jag på väg med bilen till Kastrup flygplats. Jag ska iväg på en resa till Dublin med min morbror och jag längtar så otroligt mycket. Ska bli så skönt att få komma ifrån Sverige ett tag och vara utan skolan, men helt försvinner inte skolan då jag ska ha ett prov i samhällskunskap på torsdagen efter lovet. Jag ska säga dig att det inte är så speciellt lite an ska kunna till det provet heller... Jag ska ändå försöka unna mig denna veckan till shopping, sevärdheter, umgås med min morbrors samt mycket annat. Jag har ännu inte börjat packa utan det får tas tag i imorgon efter träningen. Har inte riktigt haft tiden till att plocka ihop de saker jag behöver så imorgon kväll får jag ta mig an den tiden så att jag får med allt jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar