lördag 26 oktober 2013

Dublin here we go!!!

Detta inlägget skrivs nu när jag sitter på flygplanet till Dublin. Troligen kommer den ej upp förren senare då det inte finns något internet här uppe i luften :) 
Jag har varit vaken sedan kl 5:20 och fram tills nu har jag gjort mig i ordning, hämtat P-O, åkt till Kastrup, handlat på taxfree och på Victoria's seacret, ätit frukost på starbucks och nu är man uppe i luften. Jag har under hela denna tiden trott att affärerna på Kastrup inte öppnade förren senare så att jag skulle missa chansen att shoppa på Victoria's seacret. Men alla affärer öppnade vid 6 så nu är tre nya bodymists köpta. Bild kommer antingen under veckan eller så gjör jag en haul på vad jag köpt när jag kommer hem. 
Det känns som att denna tiden hitintills har gått superfort. Jag har längtat efter denna dagen ett bra tag nu och äntligen är den här!!! Då får man barahoppas att denna resan blir minst lika bra som allade andra jag åkt på med P-O :) 

Tack så mycket än en gång P-O, jag kan aldrig tacka dig nog för alla dessa resor jag får uppleva med dig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar