lördag 26 oktober 2013

My first day in Dublin

Nu har jag varit här i drygt en dag nu. Vi fick vänta på vårat rum då det innan var upptaget så under tiden gick vi upp i stan och shoppade lite. Jag har handlat tre baby lips, jag har alltid velat ha dessa underbara läppbalsamen men de finns ej i Sverige så nu när jag bälte fann de och att det var ta tre betala för två kunde jag inte motstå. Jag har även kollat in lite butiker och planerat vilka jag senare i veckan vill in på. Jag har även köpt en engelsk bok om one direction. Nu har vi precis varit ute och ätit middag på "hairy lemon", och jag tog en lasagne som var något av det godaste man ätit på länge. 

Hoppas ni alla har haft en lika bra första dag på lovet som jag. P.s grattis än en gång till mina underbara syskon Amy och Linus då de idag fyller 9 år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar