söndag 17 november 2013

This is wht I have been up to

Sorry för den dåliga uppdateringen. Den senaste tiden har jag lagt all min energi till pluggandet, och om jag inte har fel kommer den kategorin vara ganska proppfull framöver också. Jag har därmed inte gjort så mycket mer än att pluggat, haft en PLL kväll med Agnes och Josefin i fredags och en filmkväll igår med Anja och Bettina. Var kul att träffa både Annebergare och Backabarn då det var ett tag sedan man såg alla fyra sist. Och så var det skönt att komma undan pluggandet ett tag.
Denna vecka framöver består av ett prov, en diagnos, en analys, tandläkare och två lediga dagar. Vi har nämligen studiedag och öppethus som gör att vi elever inte får vara på skolan. Även på torsdag så har skridsko klubben en tävling och träningen är inställd. Detta ledde då till att jag tänkte att åka till pappa redan på torsdag och få en långhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar