tisdag 31 december 2013

Mitt 2013 i bilder och text


Detta år har varit ett underbart år. Är det bara jag som tycker att det dock har gått riktigt fort? Jag har i alla fall hunnit med så mycket på så kort tid. Hade tänkt lista upp en liten del av allt jag gjort under 2013!

v  Jag var i Branäs med familjen på pappas sida.
v  Jag såg Justin Bieber live på Parken i Danmark med min syster.
v  Jag har spenderat en dag i Expressens buss med min gamla klass.
v  Gjort en musikal om” Ice Age ”4 med min gamla klass.
v  Slutat 9:an
v  Sommarjobbat för Malmö stadsarkiv


v  Jag var på One Directions konsert på Friens Arena i Stockholm med min mamma.

v  Även på One Directions konsert i Köpenhamn på Forum med Bettina


v  Jag var på klassresa och på Tivolit i Köpenhamn
v  Jag har varit på Hven
v  Mamma, Rickard, jag och Valle tog en tripp till lite olika ställen i Danmark
v  Med pappa och familj var vi på Legoland och Lalandia
v  Jag fyllde 16 år
v  Har fått börjat övningsköra


v  Jag blev intagen på Naturvetenskap med Europaprofil på Polhem
v  Börjat 1:a åter på gymnasiet
v  Haft inspark
v  Varit på klassfester
v  Lärt känna många nya kompisar

v  Varit på Malmöfestivalen
v  Sett Oscar Linnros med flera
v  Varit på Gymasiefesten
v  Gått på en veckas mattekurs inför slutprov 
v  Haft slutprov i 1:a mattekursen 
v  Jag har landat min öggel och flipp i konståkningen :)
v  Firat jul på Gran Canaria med hela familjen på mammas sida

 v Firat Louises födelsedag med en tjejmiddag dagen innan New Year

Jag hoppas att nästa år blir lika bra som detta!

!!!Happy New Year!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar