tisdag 7 januari 2014

A little bit of everything


Detta året har börjat väldigt bra. Dock har jag nu mest pluggat matte, spanska, svenska grammatik och skrivit idrottsuppsatserna. Jag har dock innan det haft ett väldigt roligt slut på detta jullov. Familjen hos pappa hade en heldag med bowling och skridskor. I söndags så drog jag, Emilia, Anette och Clara till Väla för att shoppa lite. Jag fick med mig fyra saker hem:





Skrubbvantarna från The Body Shop: 35 kr
Victoria´s seacret från Electa: 139 kr
Formula rescue me från Kicks: 50 kr på rean
Jet Set klocka från Ur och Penn: 739 kr med försäkring på rean


Sen i lördags om jag inte tar fel på tiden så drog jag med mig Clara ner till stranden för att fotografera lite. Här är bara ett urval av alla bilder jag tog.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar