torsdag 5 december 2013

Stora starka Sven...

Just nu är jag äntligen hemma. Som nog alla vet så är det en storm här i Skåne. Redan när jag skulle hem från skolan var vädret hemskt. Nu har jag precis varit på min träning, som jag egentligen nog aldrig skulle åkt till om den inte varit  viktig. På vägen hit kunde man känna hur blåsten lyfte hela bilen och väl inne i ishallen fick vi en del strömavbrott. Nu på vägen hem kunde man se allt som blåst ner. Skyltar, flaggstänger mm. Jag är tacksam för att min mamma valde att köra mig även om alla blivit tillsagda att det är bäst att stanna hemma. Nu kan jag dock holla med om att hemma är alltid bäst vid dessa situationer, men denna träningen gick bara inte att missa. 
Nu kommer bara nästa problem. Hur jag kommer till skolan imorgon om stormen fortsätter, men det är något jag får lista ut då :) 

Hoppas ni "njuter" lika mycket av Sven som jag gör ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar