fredag 6 december 2013

Finaly Friday!

Dagen idag har inte varit en av favoriterna. Att ha haft svårt att sova på grund av vinden, åka bil i stormen till skolan, blåsas sönder, trängas på en buss i 30 minuter och gå runt i snöstorm. Träningen gick i alla fall okej, vi övade på vårt julprogram inför showen på torsdag. Jag var även lite orolig att jag inte skulle kunna komma till träningen idag då vattennivån stigit så mycket att det var översvämning överallt, men vi hittade en väg som både tog oss dit och hem utan några problem :D
På lunchen hade vi nog lite för lite att göra och kom därför fram med att Julia skulle fläta ihop mitt, Elisas och Kajsas hår till en lång fläta. Jag tyckte att det faktiskt blev riktigt snyggt, dock lite jobbigt att gå på grund av ihopsattheten... Hoppas ni har haft en mysig gårdag och fortsatt dag av Sven. 

1 kommentar:

  1. åh va coolt med håret!

    Jag vet inte om du brukar vara med i tävlingar? 1 December börjar en julkalender på min blogg där man varje dag vinner priser. Bland annat smink, kläder och prylar! :)

    SvaraRadera