torsdag 12 december 2013

Uppvisning

Denna vecka har varit full med slutprov i matte. Hela tisdagen gick åt, jag tror jag satt sammanlagt 6 timmar med matteprov, sen idag så var det den muntliga delen. Så nu är matte kurs 1 slut för mig :) det leder till att alla mattelektionerna fram till onsdag får jag ledigt. 

Idag så var det uppvisning på konståkningen. Det gick väldigt bara faktiskt och nu så landar jag min öggel helt runt nu!!! Fick även ett paket choklad för att jag varit hjälptränare nu under säsongen och ville än en gång tacka för det.

Imorgon är jag i skolan i princip en halvtimme då jag bara ska dit för att se på lucia tåget då många av min klass är med. Sen har jag ingen matte och spanskan är frivillig då vår lärare ska till gran kanaria då. Sen så drar det av till pappa, eller inte förren på eftermiddagen då innan det ska det städas och packas. 

Hoppas ni har haft en bra tid halvvägs in till julafton :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar