söndag 15 december 2013

6 Dagar kvar :D

I fredags vet det ju Lucia. Den fiärade jag med skolan på morgonen, sen så var alla mina andra lektioner inställda. På kvällen sov jag och Lina syskon över hos farmor och Farfar, en riktigt mysig kväll. Igår var vi först på en julmarknad i Laholm innan man drog hem för att göra sig i ordning inför beskarundan. Vi började hemma hos os och gick sedan vidare till de andra 4 husen. En lyckad kväll ändå får jag säga. Ikväll blir det julmat hemma hos mormor och morfar. Då om 6 Dagar så åker jag, mamma, Rickard, P-O, mormor och morfar till gran Canaria och därför äter vi julmaten nu och delar ut varandras julklappar så den biten ej behöver släpas dit :D

Denna helg har jag fått en del av mina julklappar hitintills då jag som sagt inte kommer att vara hemma. Av farmor fick jag en ny och tjockare locktång och pengar, och av pappa fick jag en högtalare och en ny kudde, sist men inte minst fick jag tre par örhänge av syrran med usa tema :)
Tack så mycket :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar