fredag 20 december 2013

Hello beautiful sun :)



Imorgon runt klockan 5 om jag inte tar tiden fel så är jag på väg här ifrån. Jag ska nämligen till Gran Canaria. Ska bli så skönt att äntligen få se lite som och inte bara en massa mörka dagar och framförallt ingen skola :) Idag hade vi två vanliga lektioner innan avslutningen. På engelskan tittade vi klart på en film och på Matten fick man reda på sina poäng på slutprover och så fick man sin present från sin secret santa. På slutprovet i matte var jag två A-poäng ifrån att få A, men jag är supernöjd i alla fall, det är bara lite surt att det bara fattades två ynkliga poäng. Av min secret santa fick jag en speldosa som har tomtar och snögubbar som åker skridskor, jag vet ännu inte vem det är som hade mig men tack i alla fall!

Hoppas ni alla får en underbar jul och så får jag se om jag skriver något när jag är borta, vi har ju wifi i lobbyn på hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar