onsdag 12 februari 2014

Pronto estoy en Branäs, y pronto en Madrid!


Jag har nu kommit på att det borde vara smart att börja packa inför Branäs på söndag. Den måste liksom vara klar fram tills fredag eftermiddag då jag inte kan packa när jag redan är hos pappa. Än så länge har jag bara tagit fram en bok, internet samt busskortet till tåget hem... Känns som att en del saknas än så länge, haha!
Idag har jag varit på ett möte med min spanska utbytesstudentgrupp. Dock slutar jag vanligtvis 11:45, men på grund att mötet började klockan 15:00 hade jag tre timmars håltimma på Espresso House. Dagens möte bestod av att vi skulle lära känna varandra bättre samt ställa frågor som vi ville ha svar på. Ska bli så kul att få åka till Madrid och lära känna en Spanjor i samma ålder som mig. Nu är det bara 27 dagar tills Spanjoren kommer hit och 49 dagar tills jag flyger till Madrid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar