torsdag 27 mars 2014

Besök på Backaskolan

Denna vecka har bestått av en massa plugg, europaprofilmöte och ett besök till min gamla skola. 
På mötet gick allt bra, de ställde bara en massa frågor som jag förhoppningsvis svarade bra på så att jag får ett positivt besked om att plugga i London andra terminen i 2:an nästa månad. I onsdags hade vi studiedag och då tog jag mig i akt och hälsade på Backaskolan, lite känslosamt var det. Jag stötte på min gamla svenskalärare, min hemkunskapslärare, min spanskakurser och den jag sökte efter min gamla SO-lärare Irene. Vi pratade om allt från skolan till fritid på dryga två timmar... Fick även reda på att min gamla spansklärare Gabriella är kompis med min nya spansklärare Noelia, lite kul faktiskt.

Idag fick jag reda på betygen på två prov samt ett muntligt framförande i svenska. På matteprovet fick jag ett poäng ifrån A, på idrotten fick jag C och på muntliga i svenska fick jag A. En lyckad dag även om den bara bestått av skola och plugg inför morgondagens fysikprov. Hoppas även det går bra nu.

1 kommentar:

  1. Grattis till bra betyg. Hoppas det löser sig med London.

    SvaraRadera