lördag 29 mars 2014

Sólo cuatro días.

Skolan som min spanjorska går på - Ramiro de Maeztu
Nu är det bara fyra dagar kvar innan flyget lyfter till Madrid. Idag har jag packat i princip allt, har bara de saker kvar som kommer att användas innan färden på onsdag, även har jag pluggat lite matte så att jag slipper så mycket som möjligt när jag sen kommer hem då en hel vecka i skolan kommer missas på grund av detta. Dock är det helt värt att sen komma ikapp då vädret är varmt, soligt och de har en grym shopping :) Tack för kuvertet som jag såg i morse mormor och morfar, de kommer att användas väl :)

På onsdag 2/4 kommer jag bli avsläppt på Lund C klockan 07.15 så ingen sovmorgon där inte. Sen kommer flyget avgå från Kastrup klockan 10.20 och landa i Madrid klockan 13.30.

På hemresan den 8/4 kommer flyget lyfta klockan 11.45  och landa på Kastrup klockan 15.05.

Nu är det bara en muntlig redovisning på spanskan på måndag samt ett samhällsprov på tisdag innan man kan slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar