fredag 9 maj 2014

Hello England!!!



Nu har min långa väntan på beskedet tagit slut och det kom med ett positivt besked. Jag kommer få bo i London under hela vårterminen år 2015. Egentligen fick jag i princip reda på det förra veckan då vår halva klass fick reda på svaret utav våran lärare, men jag ville själv först höra det med egna öron innan jag ville gå ut med det till alla er. 

Jag är just nu otroligt glad och kan inte sätta ord på mina känslor. Jag har nu väntat på detta ända sedan jag sökte in på Polhem Natur Europaprofil. Såklart kommer jag inte vara ensam utan jag kommer åka med andra från min klass samt några andra nya som också de går natur men inte i min klass just nu. Jag känner mig så lyckligt lottad även om alla på natur kom in på sitt förstahandsval inom länderna, dock blev det ju inte så för de som går samhälle, där kom inte alla in.

skolan

Svenska skolan i London är en del av Richmond International University, som är ett internationellt universitet med studenter från hela världen. Här kommer jag spendera 6 månader av mina tre gymnasieår.

1 kommentar:

  1. Det är du värd. Vi gläds med dig. Kramar från oss.

    SvaraRadera