onsdag 14 maj 2014

SKK, sommarjobb mm.



Min dåliga uppdatering kan jag i princip skylla på alla de slutprov som just nu skrivs. I princip alla ämnen ska jag få slutbetyg i nu innan sommaren och då vill alla lärare ha så kul med all lägga in slutproven/nationella samtidigt som alla andra... Bara denna vecka har jag haft tre prov varav två nationella och nesta vecka står det fem prov på tur...

På senaste tiden förutom pluggning har jag varit och hämtat min julklapp (denna träningströja). Är helt förälskad i materialet, färgen, ja allt med den! Jag har även fixat ett par till sulor hos ortopeden och ett sommarjobb.
Jag fick nämligen ett samtal från ett ålderdomshem idag (via Ung i Sommar) och frågade om jag fortfarande ville ha ett sommarjobb mellan den 16 Juni till den 11 Juli, och såklart kunde jag inte tacka nej. Så fyra veckor av mitt sommarlov ska jag jobba :)

Aja nu ska jag fortsätta med mina studier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar