fredag 23 maj 2014

Muchas examenes...

Denna vecka har gått så otroligt fort, frågan är bara om det är på gott eller ont. Jag har i alla fall styrkt 5 prov som denna vecka har erbjudit och tycker ändå att majoriteten kändes bra. I måndags hade jag spanska höra (slutprov), i Onsdags hade jag spanska skriva (slutprov), i torsdags hade jag matte nationella i kursen matte 2C och jag satt i hela 6 timmar men äntligen är kursen över, samt idag hade jag både spanska lyssna (slutprov) och engelska muntligt nationella. Så det har varit en del språkpluggande samt matte de senaste veckorna för min del.

Dock är det inte slutet på allt pluggande då jag nästa vecka har ett vanligt spanska-prov samt kemi nationella, sen fysikprov två dagar innan skolavslutningen och någon stans där emellan ska jag även ha ett muntligt i spanska.

Idag har jag i princip tagit vara på solen och pluggat spanska efter skolan. Imorgon blir det väl fortsatt pluggande då vädret inte ser så fint ut just nu. Jag ska i alla fall ändå ha en paus från pluggandet på kvällen då jag är hembjuden till en gammal kompis då hon fyller år idag. Ett stort grattis Bettina :)

Jag hoppas i alla fall att solen kommer komma tillbaka snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar