onsdag 28 maj 2014

Äntligen kan man andas lite!!!

Idag var det sista provet på länge, eller i alla fall på ett ungefär 5 dagar och det är ett långt mellanrum mellan proven då det i princip varit ett prov per dag de senaste veckorna. Som sagt hade jag slutprov i Kemi 1 och det gick nog helt okej, visst att man kommer på visa fel nu i efterhand men har i alla fall inte kommit på något extremt fel och jag svarade på alla uppgifterna :)
På grund av att Kemin tog mycket kortare tid än väntat hade vi ca 2 timmars håla innan vi skulle ha spanska och därmed tog jag modet att ringa Noelia (vår spanskalärare) och fråga om vi fick gå hem. Jag kom nämligen ihåg att när spanjorerna var här fick jag hennes nummer ifall något skulle gå på tok och idag var första gången det användes och något positivt kom ut ur det, hon lät oss alltså plugga hemma istället. Så min sista skoldag för denna veckan varade i ca två timmar, helt OK om man får fråga mig!

Just nu sitter jag bara och pluggar lite svenska då en diskussion ska spelas in och lämnas in nästa vecka samt spanska då vi har muntliga nästa vecka. Mitt sista spanskaprov i hela mitt liv!!! Fatta hur skönt det känns!!!

Så ikväll ska det bara slappas framför TV:n då det inte har hänt så speciellt mycket de senaste fyra veckorna då det varit en intensiv pluggning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar