måndag 2 juni 2014

Sista spanska provet i hela mitt långa liv!!!

Idag är det bara 11 dagar kvar tills jag gått ut 1:an på Gymasiet, samt gjort mitt sista spanska prov. Nu ska jag bara lägga mina sista krafter på en svenska diskussion samt ett fysikprov två dagar innan vi slutar. I alla fall känner man sig långt ifrån lika stressad som tidigare, så nu kan man faktiskt sova ordentligt om nätterna! 
Nu under långhelgen har jag haft tjejmiddag samt så har jag varit hos pappa. I lördags spelade jag, pappa och Gunnel golf, och det var första gången för mig i år. Tror ni inte att det även gick superbra, vann över både pappa och Gunnel, det har aldrig hänt förr. Får kanske ta lite pauser då och då för att kunna komma tillbaka starkare än sist :)

Nu helgen framöver hade jag också tänkt spendera hos pappa dock så kanske det uppstår ett problem då just nu och kanske ända fram till midsommar har Öresundstågen strejk och därmed är alla tåg inställda, så har inte riktigt listat ut hur jag ska ta mig dit, men förhoppningsvis fixar jag det på något sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar