tisdag 10 juni 2014

Snart är det äntligen sommar!!!

Lite inspirationsbilder nu inför sommaren som ligger hack i häl nu. Som sagt är det bara tre dagar kvar tills jag först och främst gått ut ettan på gymnasiet samt äntligen har sommarlov. Ska bli så skönt att inte ha några läxor eller prov som ligger och gnager på en hela tiden. Visst jag ska inte ta det helt lugnt då jag har valt att sommarjobba de fyra första veckorna, men sen ska det badas, vilas och bara njutas av att vara fri ett tag till. 
Denna veckan har jag faktiskt inte gått i skolan hitintills. Idag har vi en så kallad Ö-dag på grund av att alla treor tar studenten och därmed får vi ledigt, igår däremot var jag hemma för att jag har en jobbig förkylning som förhoppningsvis snart försvinner.

Så nu ska jag sätta mig och plugga då vi har ett fysikprov imorgon... Inte vad jag precis önskat, men vad kan man göra :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar