onsdag 25 juni 2014

För mycket regn för att kallas sommar

Sorry för dålig uppdatering men bara för att man har sommarlov betyder det tyvärr inte att jag har all tid i världen... Just nu jobbar jag ju måndag till fredag i två och en halv vecka till framöver med tiderna 08:00 till 16:30. De gamla som bår på äldreboendet är inte heller så speciellt aktiva utan går direkt efter maten in på sina rum och därmed är det inte så mycket som behövs göra och mycket dötid bildas. Idag var det ändå ett bra flyt på arbete som behövdes göra tycker jag, nu har jag kommit in i rutinerna och därmed behöver ingen dirigera runt mig längre.

Just nu har jag tränat i 40 minuter och även sett på det senaste avsnittet på Pretty Little Liars (min favoritserie). Vädret är dessvärre inte så speciellt somrigt ännu. Vissa stunder kan det vara riktigt varmt men rätt så ofta nu har det spöregnat och det kallar jag inte för sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar