fredag 29 juni 2012

Äntligen fick jag se den underbara isen!!!!!

Även idag så började vi med skola. Idag fick vi läsa upp våra hemska historier, det var sååå pinsamt.

På fotograferingen så hade vi streetphoto idag. Enligt mig så kallar jag det skämtfoton. Nu har vi en hel vecka innan vi har våra två sista lektioner. Är faktiskt riktigt glad att jag valde att ta denna fotokurs, för den är så himla bra!!! Och just det, dettas är den första helgen här på isle of wight. Imorgon får vi äntligen lite sovmorgon, i alla fall en timme. För att sen ta bussen till Nerport för att sen dra vidare till the needels. Tror att det är en slags vita klippor. Ska ta mycket foton hoppas jag.

Nu på kvällen så hade vi disko på is. Kunde bara göra de olika flygskären då skridskorna var riktigt dåliga. Men blev glad då random människor kom fram och frågade saker och sa att jag var bra😄😄😄 Det kändes så himla va att vara i ishallen igen. Även om det var en annan så var det så himla kul! Tror vi ska ha det igen någon gång. Men det är nog i slutet av resan. Synd nog så skar jag mig på skenan i handen med det var inte stort. Sved lite men nu är det ok. Märkte faktiskt inte av det förrän jag gick av.

Ska bli så skönt att äntligen då sova mer än 6-7 timmar per natt. Ska faktiskt bli skönt att sen få komma hem och sova. Det är liksom upp vid 6, åka vid 8, komma fram vid halv 9, skolan börjar 9, skolan slutar 12, photo eller eftermiddagsaktiviteten börjar vid 13, slutar vid 16, hemma vid 17, ätes vid 18, åka vid 18:55, ha kvällsaktivitet till 22, hämma vid 23 och sova vid 24,
Och så är det varje dag nu och framöver.

// ska snart göra mig i ordning för sängen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar