tisdag 26 juni 2012

Disko!!!

Idag har varit en toppendag. Började med tre timmar av olika slags av engelska. En timme hade vi intervjuer, andra timmen hade vi uttal och tredje timmen hade vi lektion med finnarna. Direkt efter det så drog jag och några andra till fotokursen. Riktigt kul var det och imorgon ska vi fota utomhus. Sen var det bussen hem. Var så trött att jag somnade, och här på ön så kör de som dårar. Så när jag väl sov var jag typ en sekund från att trilla ner på golvet.

Till middag hade vi något konstigt som var jättegott. Vet ej hur jag ska beskriva det, men det var en sorts paj tror jag David sa. Sen stack vi till partyt nere vid stranden. Vita tröjor hade alla för att skriva på varandra. Och det var så himla kul. Bra musik och hyfsat bra med dans. Har nu duschat och ska snart sova.
//Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar