onsdag 27 juni 2012

Tjabba tjena

Tja!

Idag är det onsdag och skola som vanligt. Extremt trögt att gå upp kl 6 då vi var på party igår. Är i behov av sovmorgon!!!!! Lektionerna var som vanligt, build class, vocal class och sista var något konstigt med Abraham. Idag skulle vi döpa vår klass något. Vi valde mellan "Nice" och "Nuggets. Såklart var vi jämna i klassen så det blev lika. Då kom bi på ett förslag att heta Nice nuggets😄 Efter skolan så tog vi med fotokursen gänget bussen till Cows. Var i behov av en macka, då jag var riktigt hungrig. Närmaste butik och sen mot studion.

Idag så skulle vi fota utemiljöer. Tog bilder på en färja som jag och Hilda tog, fotade lite där och i nättheten runt huset. När vi hade tagit bussen till Newport så ser vi vår buss åka iväg. Jag och rebecca blev lite sura då. Men jag han köpa pengar till mitt engelska simkort och sen blev vi så hungrig. Och såklart var det närmaste stället Donken... Aja kvällsaktiviteten var bio och det var snowhite and the huntsman. Och såklart har ju redan sett den och ville inte se om den då man skälv var tvungen att betala.

Här hemma har jag ätit middag, fotat runt i området, städat och sett på en film. The travelers wife. Den var faktiskt riktigt bra, började gråta i vissa delar av filmen. Men sådan är jag.

Ska nu sova. // Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar