söndag 24 juni 2012

Dag 3

Idag så vaknade vi vid 8. Sängarna är riktigt sköna men kuddarna kan man ju gärna byta ut. Får skylla mig själv som inte tog med min egna kudde. Jag tog en snabb dusch, bytte om och vi alla gick ner till frukosten. Vi fick toast och mjölk med flingor. Riktigt god frukost. Sen körde.Dave oss till busstationen där vi alla skulle samlas. Vi hade där efter en townwalk med ledarna. Fick se polisstationen, bankomater och mycket mer, fick sen 90 minuter för shopping. Klippte en tröja då vi på tisdag ska ha wightbord party, det menas med vita kläder som folk kan skriva på. Sen följde jag bara med de andra. Vi tog bussen ner till stranden. Vi spelade fotboll och helt plötsligt blev det supervarmt. Jag och Sabina ville bada, hon hade bikini men ej jag. Så det blev ett dopp i underkläder, men jag var ej den ända som tur. Efter det, runt 4 gick jag och mina rumskamrater hem. Trodde vi. Vi gick och gick tills vi förstod att vi var tvungna att ta bussen, då jag sökte upp vägen på mobilen. Men så dumma som vi är hoppar.vi också av typ 4 hållplatser för tidigt. Så det var bara att gå hem. När vi var hemma gick vi alla, inkluderat de vuxna en promenad med deras tre hundar. Jag fick gå med Jack, och Sharon gick med Woodey och Holley. Riktigt fina och söta hundar. Området är så himla fint. Skogar, fält och den finaste solnedgången jag någon sin sätt. Nu har vi precis ätit lasagne och nu kollar vi på film. Vet ej när vi ska sova, men vi ska upp vid 8 imorgon igen, så det blir.nog inte allt för sent. Har själv gjort av med 26 pund och 36 på busskortet. Och fick idag min veckopeng eller vad man ska kalla det.

// Alicia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar