torsdag 16 maj 2013

Är med i Kvällsposten

Både igår ock idag har varit underbara dagar. Gått runt i linne och shorts utan att behöva frysa. En sådan underbar känsla! Annars så går allt helt ok, dock är det mycket i skolan nu. Idag hade jag två nationella, ett i matte och ett i spanska. När matten var klar hade vi två timmars håltimme tills näste lektion och därför gick jag och Tintin hem till mig och åt lunch. Nu har jag för mestadels suttit och arbetat med mitt engelska projekt och med historiaprovet. Nu tar jag en paus innan jag ska fortsätta med historian och öva inför idrottsprovet imorgon.
Och i tisdags då vi skramlade bössa med expressen så hamlade mina kompisar med i en artickel på expressens hemsida: http://www.expressen.se/nyheter/ungdomarna-som-hjalper-varenda-unge/
Och igår var jag med i Kvällsposten både som klassbild och privat bild med miniintervju med mig :)
Har därför beställt hem en av gårdagens kvällsposten för att spara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar